|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du forandrer aldri helt stil!
Det har lenge vært passe trendy å flashe merkeveska si i alle fall. Er liksom ikke noe poeng i ei MK-veske hvis ingen vet at det er MK. Da ser den jo bare ut som ei helt vanlig veske, og hva er poenget med å punge ut med mangfoldige tusenlapper for det liksom ...
|
|
|
#2 |
|
Introvert optimist
|
Joda! Jeg har en skikkelig fin MK-veske kjøpt påoutlet for en billig penge og det første jeg gjorde var å fjerne det digre bling-merket for det ville jeg i hvert fall ikke ha! Nå har jeg en skikkelig fin veske i nydelig skinn og ingen ( bortsett fra dere) vet at det er MK. Det er helt greit.
|
|
|
#3 |
|
Har tro på forbedring
|
Men man har også de som har sluttet å bruke MK-veska si "for den er blitt så vanlig".
|
|
|
#4 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du forandrer aldri helt stil!Donaldson kjøpt på Paleet i 92, skjerf og ubrukt bamse pin fått i gave av en venninne. Dere får ha meg unskyldt for krøllete klær, ligger på lager innerst og nederst. Og ja, jeg hadde en oversized Barbour oilskin, lett modell med snor i livet. Sist brukt høygravid i november 06 og kastet etterpå. Kjøpte ny i fjor.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|