Sv: Nok en vesketråd
Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.
Diss faller ut av flere av kriteriene dine, men er i alle fall original og noe som ikke andre har.
Jeg synes flere av disse er knalltøffe (og sjokkerer meg selv ved å svare i en vesketråd).
Eben er nordnorsk design av fiskeskinn, men med en veldig klassisk og fin linje, syns jeg.
http://eben.no/shop/
Takk for tips, de er veldig fine! Jeg har sett noen av dem "live": Den "ingeborg" var fin, men dyr. Også er jeg litt redd for lukten av skinnet når det blir vått? Jeg har nemlig hatt en slangeskinnsveske, håndlaget fra Zambia, og den luktet litt guffent i regnvær.
Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.
Ja - jeg ble skuffet over det jeg og for de var fine og ikke helt som alle har.
Men tror det er unntaket for stort sett er veskene der i skinn.
Ja, det har du rett i. Jeg har jo sett mye fint der når jeg ikke har sett etter veske.
Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.
Jeg anbefaler også Kate Spade, god kvalitet og mye veske for pengene. God design, fine former og mange detaljer. Mange av veskene er i skinn selv om hun også bruker andre materialer.
Skal titte litt mer på det. Broren min har jo nett opp vært i New York, jeg burde jo ha kommet på dette før han dro.
Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.
Det går helt utrolig mye oppi den-
Stort pennal, notisbok, to yoghurter, en avocado, en boks med havregryn og rosiner, lommebok, hårbørste, mobillader, drikkeflaske, thermokaffekopp, en banan og alt sånn smådill som håndkrem, brillevask, paracet osv 
Impressive! De store liker jeg ikke, de blir for sekkete.