|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
flisespikker
|
![]() Sv: Debatten om forbruk. Størrelse på boligJeg trenger ikke stor plass, men jeg skulle gjerne hatt flere rom. (Det var kanskje noe sånt du også mente, Hyacinth?) Vi har knøttlite bad (og da mener jeg knøttlite; under 2 kvm, er jeg sikker på), og savner ikke et større ett, for eksempel. Men jeg skulle ønske jeg hadde mulighet til å tilby overnattingsgjester å sove i et rom med en dør som kan lukkes - nå er det bare stuegulvet som kan brukes til overnattingsgjester, og det er ikke dør ut til gangen. Og rommet til Poden er på kanskje 5 kvm, så med klesskap, bokhylle og skrivebord er det faktisk knapt plass til mer enn én gjest, så det er ikke gjennomførbart å ha TV der som han kan se/spille på sammen med venner. (Eller å ha gjesteseng der inne.)
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Debatten om forbruk. Størrelse på boligSkilp: Skjønner hva du mener, men jeg trenger i utgangspunktet ikke flere rom. Jo, en ekstra liten stue hadde vært kjekt. Men jeg ville i en ideell verden byttet plass på de fleste rommene våre. Da hadde det fungert bedre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Debatten om forbruk. Størrelse på bolig
Ja, jeg mente bare at det egentlig er planløsningen jeg irriterer meg over, jeg også, ikke størrelsen i og for seg.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|