Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-15, 14:08   #8
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Jeg er også 46 nå og har blitt enda mer opptatt av rynker og grått hår.
Er det injeksjoner? Off. Nei, det ville jeg aldeles ikke gjort det, tror jeg.
Vi har samme kantine og resepsjon som en som driver hudpleieklinikk så det blir endel snakk om hudpleie når hun spiser ute eller går forbi kontorene her..

Nå har hun tatt inn et nytt produkt som hun tester ut på seg selv først, sier hun. Men først må jeg bare si at jeg ikke er særlig imponert over produktene for hun er like gammel som meg men har da mye dypere furer og mer rynker enn det jeg har. Enda hun har holdt på med dette siden hun var 20. Så jeg vet ikke, jeg...

Men iallefall så har hun nå begynt med syrebehandling på seg selv. Hun bruker Elixir.
Jeg har søkt litt på det på nett og utifra det jeg har lest så tror jeg litt på det. Syren exfolierer/fjerner døde hudceller og huden blir "ny" og ren.
Syren heter glykolsyre. Søk opp kremer med 10% syreinnhold.
Det koster litt i innkjøp. Men jeg bruker kremer uansett og fant også ut at den Vichyrensen + kremen fra Vichy som jeg har brukt i årevis inneholder denne syren så jeg har nok vært litt forut for min tid.

Vil heller anbefale noe sånt, enn sprøyte altså. Kan du ikke gå innom en hudpleiesalong og høre hva de sier eller tipser om?

Sist redigert av GinaK : 16-11-15 kl 15:13.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:30.