Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Dere med gutter: Hva skal deres smågutter ha på seg på julaften?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-15, 11:44   #11
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere med gutter: Hva skal deres smågutter ha på seg på julaften?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Det er jeg enig med deg i Lille My.
At det er forskjell på å pynte seg og å stikke på skolen i joggebukse er helt opplagt, så det at tøyet ikke er det mest komfortable lever jeg greit med . Aldri fått noen klager da, med unntak for nevnte lakksko. Vi bruker heller ikke pentøyet til vanlig. Mest fordi jeg da kan vite at jeg har hele, rene, bukser uten slitte knær og skjorter i fin stand liggende og ikke må ut å handle hver gang barna skal noe som krever den slags bekledning.

Her har jeg tonet ned pentøyet i bursdager for yngste, fordi trenden nå er Leo's. Da er det viktigst at det er mykt og behagelig, løst og ledig og ikke for varmt. Så der går han nå i sommerbukser og kortermet skjorte. De andre går likt.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:15.