Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Damenes aften på Bohus

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-15, 13:43   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Haha, jeg trodde det var Håvard Bakke og skjønte ikke hvorfor de skulle ha en skuespiller til å snakke på et interiørarrangement.

Jeg syns også slike ting er überteite, og jeg er nok truandes til å boikotte butikker som avholder slikt. Men om det er noe du kunne tenke deg å kjøpe, syns det kan være interessant å høre på et foredrag om trender og interiør så syns jeg du skal gå. Så kan du heller fortelle Bohus at det hadde vært mye mer interessant om de inviterte til interiøraften, siden to av foredragsholderne deres er et soleklart bevis på at også menn er interessert i interiør, trender og blomster.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:22.