|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Paris - hva skjer?Jeg synes hele situasjonen er så skummel at jeg har ikke ord. Jeg kjenner plutselig på en slags frykt jeg gjemte under senga en gang tidlig på 80-tallet, da atomkrig var den store skrekken. At disse satt sammen i dag sier vel alt og kanskje ingenting? De er i alle fall meget fremover lent. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Paris - hva skjer?
Dette er et veldig spennende bilde, syns jeg!
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Jeg synes dette bildet virker samlende på meg. Og jeg er glad for at det er Obama og ikke Hillary Clinton som sitter der. Hun sa i helgen at dette ikke var USA sitt problem, jeg bare finner ikke igjen der jeg så det. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Ja, kanskje. Jeg har bare ikke tro på Putin, uansett. Kjenner jeg. Uten å bli for konspiratorisk, begge disse nasjonene har store interesser i Syria i form av våpensalg, det gjør nok ikke situasjonen enklere. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
~~~~~~~
|
Jeg er enig AnneC, bildet bringer litt håp.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|