Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hege Storhaug årets navn?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-15, 10:16   #12
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hege Storhaug årets navn?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

http://www.dagsavisen.no/enslask/dis...rhaug-1.470546

Synes dette blir "farlig" - å fordumme de som støtter Storhaug er ikke veien å gå. Aslak befinner seg ellers ytterst på venstresiden og tyr vel egentlig ganske3 ofte til denne typen retorikk - og Storhaug vel i stor grad ytterst på høyressiden. Synes det da passer å sitere Erik Solheim: "Det er viktig at verken de høyreekstreme og fremmedfiendtlige eller de blåøyde idealistene får dominere debatten" - slik kan det bli litt nå.

Blåøyde idealistene ser jeg her også på som f.eks. RWTN.

Så lenge man har den utviklingen man tydelig ser i sverige, og ikke kan vise til noe bedre integrasjonspolitikk i Norge, vil oppslutningen rundt FrP og for så vidt også Storhaug fortsette. Jeg er enig med Storhaug på en del områder, på andre ikke - så lenge man ikke har klare strategier og man historisk sett ser kulturkollisjoner (Sverige, Frankrike spesielt) tror jeg man etter hvert også her til lands vil kunne få problemer knyttet til innvandringen.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:25.