Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

"Tårnfrid" fratatt omsorgen for sitt barn

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-07, 15:44   #11
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Tårnfrid" fratatt omsorgen for sitt barn

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Men kapasitet har da ingenting med klasse å gjøre. At Mim har overskudd til å gjøre mange hjem- og famiilierelaterte ting etter en lang arbeidstid, betyr da vel ikke at hun ser på seg selv som fiffen?! Min mor har også en enorm kapasitet og hun tilhører strengt tatt det noe lavere sosiale sjikt.

Jeg forstår ikke dette snakket om kapasitet. Dersom noen jobber fra åtte til åtte, når er de sammen med barna da? Det hjelper vel ikke på samværet med barna om personen har stor kapasitet og får utrettet mye når vedkommende er på jobb, jobbet mye, og kanskje i tillegg ha tid til husarbeid, trening osv etter arbeidstid. Blir barna til vedkommende holdt oppe til klokka ti-eleve på kvelden får å få tid sammen med forelderen? For meg har ikke tid tilbrakt sammen med barna noe med kapasitet å gjøre. Det har med prioriteringer å gjøre.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:41.