|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Barnebursdag - en inkluderingsarena eller en fest tilpasset bursdagsbarnet?Jeg blir litt sliten av at dette alltid skal fremstilles fra ulike fronter. Det er jo ikke en enten/eller-greie. Ja, jeg syns man skal gjøre sitt for å inkludere i bursdager og ellers i året, ikke velge en av dem som inkluderingsarena. Nei, jeg mener ikke at barn som virkelig ikke kan fordra store fester skal tvinges til å ha det. Det er ingen motsetninger i dette.
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Barnebursdag - en inkluderingsarena eller en fest tilpasset bursdagsbarnet?
Det er jo ganske sammensatt. Noen unger kan man godt invitere på spillkveld fordi da kan man være "på" dem hele tiden. Særlig hvis det er de samme ungene som girer seg veldig opp i større grupper.
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: Barnebursdag - en inkluderingsarena eller en fest tilpasset bursdagsbarnet?
Selvfølgelig er det sammensatt, det er jo det jeg sier. Det er ikke enten eller. Men jeg husker tråder fra dette forumet hvor foreldre mener det er greit å la være å invitere et par barn fra klassen i bursdag så lenge de blir invitert med hjem ellers i året. Jeg syns ikke det er greit å utelate 1-2 stykker, og rettferdiggjøre det med et spillbesøk på et annet tidspunkt.
|
|
|
#4 |
|
By the Sea
|
Sv: Barnebursdag - en inkluderingsarena eller en fest tilpasset bursdagsbarnet?Jeg tenker at om alle med "robuste barn", som du sier, inviterer naturlige grupper, så sikrer man at alle blir bedt i noen bursdager i løpet av et år.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|