|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
By the Sea
|
Sv: Forskjellige kjærlighetsspråk
|
|
|
#2 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du forutsetter at alle er lik deg her. Poenget i boka er at vi alle har et par kjærlighetsspråk som dominerer. Det er det/de språket/-ene andre bør bruke for virkelig å kommunisere sin kjærlighet til oss... eller det/de språket/-ene vi selv gjerne velger å bruke når vi vil vise noen at vi er glad i dem. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
By the Sea
|
|
|
|
#4 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette med å se hverandres kjærlighetsspråk er veldig nyttig for par, men det er også nyttig for andre mennesker vi omgir oss med. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ser lyst på livet
|
Det skal visstnok finnes en tilsvarende bok for mors- og farskjærligheten i forhold til barna, men jeg har ingen erfaring med det. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Introvert optimist
|
Det kommer an på hva du definerer som gaver det. egenproduserte ting er flotte gaver som krever mye av giveren. Hvis jeg har brukt en hel kveld på å bake og pynte en kake slik at den blir akkurat slik mottakeren ønsket seg tror jeg det er en gave som mottakeren vet å sette pris på og som mottakeren ser og forstår at det ligger mye tid og omtanke bak, selv om mottakeren er et lite barn.
|
|
|
#7 |
|
By the Sea
|
Sv: Forskjellige kjærlighetsspråkSelvfølgelig ser jeg verdien av gaver - særlig slike som betyr noe ekstra.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|