|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Turbukse til ungdom?De skal ofte rett hjem etterpå, men en turbukse er jo nettopp litt vanntett da. Og jeg kan ikke kjøpe en spesiell bukse til hver eneste aktivitet, en turbukse kan han bruke nettopp på tur også. Men om det er noe som funker veldig mye bedre, er jeg seff åpen for innspill!
|
|
|
#2 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Turbukse til ungdom?Hjemme mener jeg at jeg har en fra Reima i str 170. Den er lett foret (og hull på kneet) så den kan du få om du har behov for den. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Turbukse til ungdom?
Ja, da skjønner jeg. Jeg tenkte de skulle tilbake på skolen etterpå, da er det ikke noe særlig å bruke samme bukse. Mine bruker ofte regnbuksa (skallbukse) hvis de ikke gidder å drasse på boblebukse/skibukse, har ikke hørt noen klager. Dobbelt lag med ull under - ulltights og litt tykkere ullbukse. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Jeg tror han føler seg for stor til å luffe rundt i ullbukse inne på skolen, så enten må det være noe han kan ha på seg hele dagen, eller dra over. Jeg bare tenker at regnbukse blir fryktelig klamt og deretter kaldt?
|
|
|
#5 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Jeg vet ikke, men skallbukser skal jo puste? Jeg bruker skallbukse når jeg er ute på vinteren og ikke går på ski, og det er ikke noe problem. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Ja, de har han hatt tidligere. Finnes bare i små størrelser. Skal sjekke ut nordheim, det er vel g-sports eget merke?
|
|
|
#7 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Mannen min har en joggebukse i ull fra Janus, så de finnes også i voksenstørrelser. Kanskje den minste damestørrelsen kan passe?
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
Det blir så klumpete.
Takk, det visste jeg ikke! Sikkert fordi det ble alt for stort igjen når den største barnebuksa var for liten. Men da skal jeg sjekke det ut igjen.
|
|
|
#9 |
|
etterpåklokest
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Glamorøs
|
Ja, Nera fortalte det!
|
|
|
#11 |
|
Off the map.
|
Disse finnes også i voksenstørrelse, i vanlig mørkeblå på Obs (jeg har kjøpt på Jessheim)
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|