|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Making a murdererNei nå har han jo fått ny adv. Så jeg kjenner det skal bli utrolig spennende å se om han faktisk ender opp frikjent til slutt. Så jo dette berømte nøkkelknippet feks, viser seg at på bildet, så hadde hun jo flere nøkler på knippet, mens det de fant var kun 1.
|
|
|
#4 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Making a murderer
- Han ringte arbeidsstedet hennes flere ganger den dagen, ba om at akkurat hun skulle komme. Hun ga uttrykk for at hun var redd ham.
|
|
|
#5 |
|
One of These Days
|
Jeg er enig i at han var uskyldig dømt ikke gjør ham til en tapper helt. Tvert i mot er han i mine øyne en fyr som jeg ikke finner veldig mye sympati for som person. Samtidig er det en god del ting jeg synes er rart. Ja, det var hans DNA på nøkkelen og kun hans. Hvor er hennes DNA siden nøkkelen ble brukt av henne i flere år? Ville det ikke vært naturlig at noe av hennes DNA var der? Hvis Avery rengjorde nøkkelen for DNA, er det ikke da litt rart at det er hans DNA som er igjen på nøkkelen og ikke hennes? Hvor er blodet? Hvis hun ble drept på soverommet som Brendan vitner om, hvordan i alle dager kan Avery ha klart å rengjøre hele soverommet? Og ikke bare soverommet, men alt det rotet som lå rundt? Noe må jo ha fått blod på seg? Hvis hun ikke ble drept på soverommet, men i garasjen hvor den ene delen av en kule ble funnet, hvor er blodet? Det var en sprekk i gulvet, men ikke noe blod eller DNA fra offeret. Hvis Avery skal ha rengjort for blod, igjen, noe må ha havnet på alt det ekstreme rotet i den garasjen der? Jeg synes det er litt mye å gå gjennom fra politiets side for å legge skyld på Avary, men jeg synes det er altfor mye som ikke stemmer til at det er Avery også. Blant annet det med blod, og i tillegg synes jeg det er mistnekelig at det tar så lang tid før nøklene blir funnet. Hvor mange har vært innom huset i mellomtiden? Jeg synes ikke nødvendigvis at ingen er mistenkte gjør at Avery er skyldig. Det er også noe med at om alle tror han er skyldig fra starten, så ble det heller ikke lett etter andre mistenkte. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dyremisshandling, er for meg ikke et bevis på at man dreper ett menneske. Absolutt ikke greit, men jeg vil tro det er en terskel fra å drepe en katt, frem til å drepe ett menneske.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|