|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: kokosfamilien skal bygge to knøttebadBad 1 er ikke så ulikt mitt. Det ble gjort for halvannet år siden. Eneste jeg anbefaler deg er dusjkabinett fremfor å dusje rett på gulvet.
|
|
|
#2 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: kokosfamilien skal bygge to knøttebad
Hva valgte du da? Dusjkabinett? Jeg tenker også at det er lurt, bare at jeg synes det er så stygt, og da mister vi muligheten til å folde dusjdørene innover.
|
|
|
#3 |
|
Husker ikke beløpet, men kan sjekke i kveld. Det var Comfort i Kristiansand som tok seg av alt.
|
|
|
#4 |
|
Fikk tilbud fra Comfort på kr 185 000. Nå har jeg summert opp alt og det ser ut til at det kom på 205 789 kr. Jeg har en følelse av at det er noe jeg har glemt nå (ikke fant kvitteringene på). Det er da med maling av døren i stedet for å kjøpe ny, knagger, dorullholder på vegg og håndkleholder (kjøpt hos Comfort, montert gratis, ikke billigste sort men heller ikke dyreste).
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|