|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Må vi forsøke å forstå alt?Å forstå er jo ikke det samme som å akseptere.
|
|
|
|
#2 |
|
Shake it out!
|
Sv: Må vi forsøke å forstå alt?
Skal man da forstå voldtekt? Skal man forstå at noen kaster syre på kvinner som straff.
|
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Nå synes jeg faktisk du er usaklig, men jeg tar høyde for at det er utilsiktet. Sånn sett kan jeg prøve å forstå hva det er du prøver å formidle her.
|
|
|
|
#4 |
|
Off the map.
|
Sv: Må vi forsøke å forstå alt?Det eneste "formildende" er at det alltid har vært sånn. Men når de nå kommer til vår demokratiske og opplyste verden så er det DE som må forstå at dette ikke er akseptabelt. De må få beholde sin kultur så mye som mulig, men dette er helt uakseptabelt.
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Det er vel alle enige i, hvertfall Fugelli. Jeg syns Niobe har sagt det bra i denne tråden. Forståelse er langt i fra det samme som aksept.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|