Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Volvo V40 - for og imot?

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-16, 09:22   #1
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Volvo V40 - for og imot?

Gammel tråd, men jeg lurer på å kjøpe meg en v40 som har gått ca 210 000. Automatgear, bør man være engstelig for at den gearkassa må byttes snart?

Gammel 07-02-16, 19:03   #2
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Gammel tråd, men jeg lurer på å kjøpe meg en v40 som har gått ca 210 000. Automatgear, bør man være engstelig for at den gearkassa må byttes snart?

Hvis nåværende eier har fulgt servicer kan den være god, men jeg hadde ikke kjøpt den uten uavhengig test. Rust som Mirasol nevner kan være slutten for en bil. Vi har en i familien med 15 år gammel Toyota Avensis som nå skrotes fordi kostnad for rust og annet vedlikehold overgår bilens verdi.

Gammel 07-02-16, 19:08   #3
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Hvis nåværende eier har fulgt servicer kan den være god, men jeg hadde ikke kjøpt den uten uavhengig test. Rust som Mirasol nevner kan være slutten for en bil. Vi har en i familien med 15 år gammel Toyota Avensis som nå skrotes fordi kostnad for rust og annet vedlikehold overgår bilens verdi.

Jeg kjenner eieren og er rimelig sikker på at sånt er i orden. Den er i tillegg akkurat eugodkjent.

Gammel 07-02-16, 19:10   #4
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjenner eieren og er rimelig sikker på at sånt er i orden. Den er i tillegg akkurat eugodkjent.

Den jeg refererer til ble ikke EU godkjent. Ser mest brukte Volvo v40 på finn.no har gått 380000 km, så det kan være mye bil igjen, men ørliten risiko er det jo.

Gammel 07-02-16, 19:12   #5
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Den jeg refererer til ble ikke EU godkjent. Ser mest brukte Volvo v40 på finn.no har gått 380000 km, så det kan være mye bil igjen, men ørliten risiko er det jo.

Den er egentlig ikke eugodkjent riktig enda, den skal inn på etterkontroll på torsdag, så når jeg får den er den veldig nylig godkjent.

Gammel 07-02-16, 19:31   #6
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Hvilken årsmodell?

Gammel 07-02-16, 19:32   #7
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

hvilken årsmodell?

1998

Gammel 07-02-16, 19:44   #8
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

1998

Da snakker man i ganske stor grad om en Mitsubishi Carisma i Volvo-drakt. Vet egentlig ikke så veldig mye om disse, men har vel inntrykket av at kvaliteten ikke har vært så veldig god.

Mener å huske fra de svenske feilstatistikkene fra noen år tilbake (fra Svensk Bilprovning) at denne gjorde det relativt dårlig. Modellen som kom i 2004, og som har mye tilfelles med Ford Focus, har vel vært betraktelig bedre.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:33.