Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Invitere med eller uten partner til 40-årslag?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-16, 19:09   #1
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Invitere med eller uten partner til 40-årslag?

Flertallet her har vel ikke med partner, det er ihvertfall flere uten også. Og jeg ser da ikke hva som er krøkkete sosialt dersom det er DU og ikke mannen din som kjenner jubilanten og du kjenner flere på festen.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-16, 06:22   #2
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Flertallet her har vel ikke med partner, det er ihvertfall flere uten også. Og jeg ser da ikke hva som er krøkkete sosialt dersom det er DU og ikke mannen din som kjenner jubilanten og du kjenner flere på festen.

Nei i HI sitt tilfelle er det innafor det jeg kan synes er ok.

I min verden er det nok mer naturlig å be partnere man ikke kjenner og kanskje også å se på det som en god mulighet til å bli kjent.

Da jeg inviterte kolleger sist var det uten noen partnere. Det var midt i uka og enkel feiring. Hadde jeg lagt det til helg hadde det blitt med partner. Å sortere partnere da ut i fra hvem jeg kjente og ikke ville virket veldig unaturlig på meg. Da greiere å invitere alle og så kan de som ikke har lyst til å bli kjent heller takke nei.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-16, 06:56   #3
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Nei i HI sitt tilfelle er det innafor det jeg kan synes er ok.

I min verden er det nok mer naturlig å be partnere man ikke kjenner og kanskje også å se på det som en god mulighet til å bli kjent.

Det er vel nettopp det som er litt av greia her for min del ligger. Jeg har ikke lyst til å bruke den dagen til å bli kjent med nye folk. Er ikke spesielt glad i være "midtpunkt", som man jo blir når man er den som har bursdag. Derfor ønsker jeg kun de helt nærmeste. De jeg kjenner godt og trives med. Da senker jeg skuldrene og koser meg.

I en helt annen setting kan jeg gjerne bli kjent med partnerne. Men ikke i mitt eget 40 års lag.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-16, 07:15   #4
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Det er vel nettopp det som er litt av greia her for min del ligger. Jeg har ikke lyst til å bruke den dagen til å bli kjent med nye folk. Er ikke spesielt glad i være "midtpunkt", som man jo blir når man er den som har bursdag. Derfor ønsker jeg kun de helt nærmeste. De jeg kjenner godt og trives med. Da senker jeg skuldrene og koser meg.

I en helt annen setting kan jeg gjerne bli kjent med partnerne. Men ikke i mitt eget 40 års lag.

Nei og der er man ulike. Det er helt greit.
Folk kan jo takke nei til invitasjon også om de ikke ønsker å dra. Null problem sånn egentlig.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:21.