|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gardiner på stua. En interiørkrise.
Sånne var fine. Trenger noe tilsvarende til et rom hos oss. Hvor kan de kjøpes? Mest sannsynlig trenger jeg et firma som kan spesiallage siden jeg tviler på at det er standardmål på de to vinduene jeg tenker på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Gardiner på stua. En interiørkrise
Ikke vanlig furupanel nei, men bredere finerplater som var fancy og kule på åttitallet. De er der enda, men vi leide folk til å male det. (De angrer muligens, for det var en heftig jobb å få det fint ...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Gardiner på stua. En interiørkriseOk, jeg klarer ikke se platene på bildet, det var derfor jeg lurte på om dere hadde lagt gips eller noe. Det ble veldig fint, i alle fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Gardiner på stua. En interiørkrise
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gardiner på stua. En interiørkriseSå fint! Hvilken farge er det du har på veggen med vinduene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Gardiner på stua. En interiørkriseVeldig fint! Vi er for øvrig listeløse også, så jeg synes du skal droppe det.
![]() |
#76 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Gardiner på stua. En interiørkriseWow! Selvsagt skal det ikke være gardiner der.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|