|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
| Se resultatene: Hvilken vinterdress er best? | |||
| ReimaTec |
|
42 | 40,38% |
| Troll |
|
14 | 13,46% |
| Ticket2Heaven |
|
26 | 25,00% |
| Mikk_line |
|
3 | 2,88% |
| Helly Hansen |
|
4 | 3,85% |
| Andre |
|
15 | 14,42% |
| Deltakere: 104. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Ustabil
|
Sv: Hvilken vinterdress er best?Ingen av dem? Vi har prøvd litt forskjellige dresser, og erfaringen er at det finnes ingen optimal dress. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hvilken vinterdress er best?
Da er det godt mulig vi har hatt flaks, for her har dressene holdt både 2 og 3 sesonger. Med aking på barmark.
|
|
|
#23 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken vinterdress er best?Jeg får kanskje stemme selv også. |
|
|
|
#24 |
|
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken vinterdress er best?Vi har hatt Reimatec til nå, men til vinteren blir det Ticket-dress til storebror.
|
|
|
#26 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hvilken vinterdress er best?Jeg hadde forresten Exit sin todelte til Emma i vinter og året før. Den har holdt seg like hel og hun har aldri vært våt gjennom. Hun var da 7 og 8 år når den var i bruk. Jakken passer muligens til neste år, men den er altfor møkkete til å kunne brukes. Lyselilla. Neste gang blir det mørkere klær, ja.
|
|
|
#27 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken vinterdress er best?Jeg har brukt Reima Buller&Bång. Mye mer slitesterk enn ReimaTec, og samtidig romslig, god og nokså rimelig. Den har holdt til 2 sesonger, og det er vel max av hva man kan forvente med aktive unger. |
|
|
|
#28 |
|
Passiv
|
Det er da avtagbar hette på Ticket sine dresser? Det er nå i hvert fall det på de 2 vi har. |
|
|
|
#29 |
|
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
Da skal jeg ha det. De jeg har sett her har nemlig ikke hatt det.
|
|
|
#30 |
|
Passiv
|
Kjøper heller ikke dress med hette som ikke kan taes av. Det oppleves litt utrygt eller hva jeg skal si? Men vi har en ny vinterdress 2007 modell, og en vår/høstdress 2007 modell, og begge har avtagbar hette. |
|
|
|
#31 |
|
Audacious
|
Sv: Hvilken vinterdress er best?Hvis man også tar pris med i vurderingen, så holder jeg en stoooor knapp på Leketøy sin med uttagbart for. Vi har hatt den i fire størrelser på rad nå, og bortsett fra den siste størrelsen som fikk en flenge så kan den helt fint arves av lillebror, på tross av at den har fungert som dress høst-vinter-vår, med forskjellige kombinasjoner av ullsett, ullgenser, bevernylonfor osv. inni.
|
|
|
#32 |
|
Skrekkøgle
|
Sv: Hvilken vinterdress er best?Har ikke prøvd noen av de. Har vært veldig fornøyd med en vi hadde fra Sparkjøp, med utagbart for som ikke så ut som en vrengt sau, foret kunne brukes uten dressen, faktisk, fleece-for. Den brukte Malika i to år, og Sofiane i to år, og jeg kunne hatt den til Khadija om ett års tid, men har faktisk kastet den. Jeg har aldri sett den dressen igjen etterpå på Sparkjøp. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hvilken vinterdress er best?Tror Exit sine barnedresser ligger på ca 5-600 kr.
|
|
|
#34 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken vinterdress er best?Vi har vært veldig fornøyd med ReimaTec.
|
|
|
#35 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Sv: Hvilken vinterdress er best?Har hatt en Reflex vinterdress og en vår/høst dress av samme merke og er veldig fornøyd med de!
|
|
|
#36 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det stemmer! |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Opp og ned
|
Sv: Hvilken vinterdress er best?Reima dressen er den største søppla jeg har vært borte i. Har prøvd 3 dresser nå og alle har vært elendige og trengt reperasjon som å sy sømmer etter kun kort tid.
|
|
|
#38 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvilken vinterdress er best?Jeg har vært mest fornøyd med ReimaTec opp til tre-fireårsalder, og deretter Ticket. Til så små barn holdt ReimaTec seg nesten som nye gjennom vinteren, og kunne selges videre. Jeg kjøpte også en pent brukt som var like fin. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken vinterdress er best?ReimaTec har helt klart vært favoritten på lillesøster som er 3 år. Det virker som den varmeste til henne som beveger seg lite.
|
|
|
#40 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hvilken vinterdress er best?Vi har hatt reimatec, babymodellen, og syns den var helt grei. De to siste dressene vi har kjøpt var reflexdress, og er forrnøyd med den også.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|