|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan man oppfatter folk på nett
Åh, herremin... Nå tar det av her!
|
|
|
#2 |
|
saftig
|
Ja!
|
|
|
#3 |
|
Tankefull
|
Sv: Hvordan man oppfatter folk på nettJeg tror jeg blir oppfattet som litt rar, noe jeg faktisk er. Er faktisk mye rarere i virkeligheten, men har lært meg å skjule det.
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Nå skjønner jeg ikke hva du snakker om. Jeg har ikke sagt noe om å fjerne sitater fra NM eller at det skal være forbudt å referere til ting som har blitt sagt der. Jeg har bare sagt at det ikke er noe poeng i å argumentere ut fra hvordan ting blir/ble gjort på NM, slik jeg oppfattet at du gjorde ("jeg har da sett minst like hyggelig tone i andre innlegg på annet forum av FLERE av brukerne her inne FLERE ganger før uten at det har blitt reagert"). Særlig ettersom det er ganske klart at admin på dette forumet ønsker en annen linje og en annen politikk enn NM-admin.
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker, krangling, språk |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|