|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#4 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Konfirmant 2024
Er det jula 2023 du tenker på? For de julene før den tid har jeg jo selvsagt planlagt ferdig. Har egentlig feira de fleste av dem allerede, når jeg tenker etter.
|
|
|
#5 |
|
This is normal!
|
Julen 2020 tenker jeg fortsatt tilbake på med glede. Det var litt av en feiring.
|
|
|
|
#7 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Konfirmant 2024Jeg er usikker på om min kommer å konfirmere seg og jeg tror at det ikke kommer å planlegges så langt i forvei i tilfelle. For meg kan han gjerne la være og jeg har sagt til ham at jeg syns det er feil å konfirmere seg bare for pengene. Vi har det hjemme, tenker jeg og jeg kommer vel begynne å planlegge for selve festen to uker i forvei eller noe slikt. Det er godt nok med tid for meg. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Konfirmant 2024Jeg hører også til her, første konfirmasjon for oss, så må henge her for å lære! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
This is normal!
|
Ja, jeg er veldig framsynt. Jeg har også laget noen kompliserte modeller der jeg har regnet på sannsynlighet for frafall blant eldre slektninger, tilvekst av nye partnere hos yngre slektninger osv. for å dimensjonere riktig.
|
|
|
|
#11 |
|
This is normal!
|
Sv: Konfirmant 2024Har du laget noen prognoser på vær, Pingis, ift. evt. klimaendringer? Der ligger den store usikkerheten for meg.
|
|
|
|
#12 |
|
Kald på føttene
|
Er det ikke bare å ta festen i et tilfluktsrom først som sist? Selvsagt et tilstrekkelig antall meter over havoverflata, da. Jeg orker ikke å stresse med at storm skal ødelegge dukene, altså.
|
|
|
#13 |
|
This is normal!
|
Tilfluktsrom har jeg ikke tenkt på å booke. Nå er sikkert alle opptatt for lengst!
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|