Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2024

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-16, 14:28   #1
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2024

Jeg laget maten i går. Håper det blir nok til alle.

Gammel 04-04-16, 14:31   #2
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg laget maten i går. Håper det blir nok til alle.

Det blir det sikkert. Har du tatt hensyn til 2024-trendene?

Gammel 04-04-16, 14:32   #3
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Og husk, det er snart jul igjen også!

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-16, 14:34   #4
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Og husk, det er snart jul igjen også!

Er det jula 2023 du tenker på? For de julene før den tid har jeg jo selvsagt planlagt ferdig. Har egentlig feira de fleste av dem allerede, når jeg tenker etter.

Gammel 04-04-16, 14:36   #5
noen
This is normal!

noen sin avatar

noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Er det jula 2023 du tenker på? For de julene før den tid har jeg jo selvsagt planlagt ferdig. Har egentlig feira de fleste av dem allerede, når jeg tenker etter.

Julen 2020 tenker jeg fortsatt tilbake på med glede. Det var litt av en feiring.

Gammel 31-05-21, 13:38   #6
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Julen 2020 tenker jeg fortsatt tilbake på med glede. Det var litt av en feiring.

Var den nå det?

Gammel 31-05-21, 14:26   #7
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Var den nå det?

Godt det ikke var meg som skrev det, vi var i karantene. Eller, det hadde kanskje vært en fordel å feire på forhånd?!?

Gammel 04-04-16, 15:14   #8
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er usikker på om min kommer å konfirmere seg og jeg tror at det ikke kommer å planlegges så langt i forvei i tilfelle. For meg kan han gjerne la være og jeg har sagt til ham at jeg syns det er feil å konfirmere seg bare for pengene. Vi har det hjemme, tenker jeg og jeg kommer vel begynne å planlegge for selve festen to uker i forvei eller noe slikt. Det er godt nok med tid for meg.

Invitasjon har jeg forhåpentlig sendt ut før det.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-23, 14:40   #9
Galathea
Bør lage seg en tittel selv

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hører også til her, første konfirmasjon for oss, så må henge her for å lære!
Bunad er bestilt, påmelding til humanisitisk konfirmasjon er i slutten av denne måneden. Prøvde å booke bygdas grendehus allerede for et par år siden, men drevne planleggingsmødre hadde kommet meg i forkjøpet med mange år, så da blir nok selskapet hjemme. Men grendehuset er booket til 2026-konfirmasjonen da!

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-16, 14:33   #10
noen
This is normal!

noen sin avatar

Standard

Det blir det sikkert. Har du tatt hensyn til 2024-trendene?

Ja, jeg er veldig framsynt. Jeg har også laget noen kompliserte modeller der jeg har regnet på sannsynlighet for frafall blant eldre slektninger, tilvekst av nye partnere hos yngre slektninger osv. for å dimensjonere riktig.

Gammel 04-04-16, 14:34   #11
noen
This is normal!

noen sin avatar

Standard

Har du laget noen prognoser på vær, Pingis, ift. evt. klimaendringer? Der ligger den store usikkerheten for meg.

Gammel 04-04-16, 14:35   #12
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Standard

Har du laget noen prognoser på vær, Pingis, ift. evt. klimaendringer? Der ligger den store usikkerheten for meg.

Er det ikke bare å ta festen i et tilfluktsrom først som sist? Selvsagt et tilstrekkelig antall meter over havoverflata, da. Jeg orker ikke å stresse med at storm skal ødelegge dukene, altså.

Gammel 04-04-16, 14:38   #13
noen
This is normal!

noen sin avatar

Standard

Er det ikke bare å ta festen i et tilfluktsrom først som sist? Selvsagt et tilstrekkelig antall meter over havoverflata, da. Jeg orker ikke å stresse med at storm skal ødelegge dukene, altså.

Tilfluktsrom har jeg ikke tenkt på å booke. Nå er sikkert alle opptatt for lengst!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:54.