|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tidsklemma
|
Sv: playdateMinstemann hos oss har hatt et ønske om at jeg blir med de første gangene han har besøkt venner i barnehagen han ikke har vært hos før. Tror vel egentlig ikke vi begynte noe særlig med besøk før han var 4 år.
|
|
|
|
#2 |
|
Aktiv
Medlem siden: Apr 2016
Hvor: Østlandet
![]() |
Sv: playdate
Hun blir 4 nå til sommeren, veldig selvstendig og utadvendt, og er alene hos venner uten problem |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tidsklemma
|
Jeg er fortsatt med yngste hos oss som nå er 5,5. Kanskje spesielt i bursdagsselskaper og steder med mange folk hvor han føler seg usikker.
|
|
|
|
#4 |
|
Aktiv
Medlem siden: Apr 2016
Hvor: Østlandet
![]() |
Takk for råd! Datteren vår er veldig trygg, jeg som er skeptisk😉 Men man hører jo så mye rart, og jeg ser ikke noen grunn til at to barn som i utgangspunktet ikke leker sammen i bhg skal pushes til playdate. (Nå har jo moren hans pisket opp stemningen så nå vil de jo). Og når moren ikke virker noe vennlig så blir vi litt usikre på motivet. Kan jo for alle del Være at det ikke er noe galt, men synes det Bør Være forståelig at man vil Være med. Fremmede er det de er, og datteren min synes ikke det Gjør noe om jeg er med så ser ikke problemet. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tidsklemma
|
Jeg ser den.
|