|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Apr 2016
Hvor: Østlandet
![]() |
![]() Sv: Playdate
Ja, det er akkurat det! Og jeg tar selvsagt ingen hensyn til hennes ønsker om å ikke ha meg med når hun I utgangspunktet ikke har grunn til å invitere datteren vår til seg. Da får hun Vær så god sitte der og himle så mye hun vil med øynene til meg, kunne ikke brydd meg mindre om hun synes det blir kleint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
Men har hun sagt at hun ikke vil, eller er det du som tolker at hun ikke vil? Jeg synes du tar veldig mye for gitt - hvis hun virkelig himler og er så helt fullstendig sosialt og relasjonelt inkompetent som innleggene dine sier, så synes jeg virkelig at du bare skulle avlyse hele greia. Det er liksom ganske tydelig at du synes mammaen er helt dust og tillegger henne utrolig mange dårlige egenskaper bare ved måten du tolker hennes kroppsspråk, så jeg synes virkelig du bare burde la være.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
koko
|
![]() Sv: PlaydateJeg vet ikke jeg, men ta med i regnskapet at noen mennesker blir helt dust i enkelte sosiale sammenhenger fordi de er usikre. Gi det en sjanse, det er gode odds for at det faktisk blir et hyggelig besøk.
![]() |
#4 |
Aktiv
![]() |
Ja og det var det jeg tenkte, i begynnelsen. Men nå har det gått snart ni måneder og hun fortsetter snu seg med ryggen til meg når hun prater med andre, himler med øynene og overser meg. Poenget her er at om hun ikke vil ha noen kontakt så ikke inviterer datteren vår som uansett ikke har kontakt med sønnen hennes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Skal rømme
|
![]() Sv: PlaydateJeg ser for meg at denne moren tenker på at hun da må servere middag til deg også og konversere deg også hele ettermiddagen, og at det var mer enn hun hadde tenkt seg i utgangspunktet. Trenger ikke å være noe mer galt enn det liksom.
![]() |
#6 |
Aktiv
![]() |
Hun jobber tidligvakter og henter som meg i 14-15tiden, og hun sa "hoppe på trampolinen", så det tviler jeg på at hun føler på. Ja jeg ser for meg at barna hadde hatt det hyggelig, men så tror jeg nok de ville gått tilbake til de faste lekekameratene tilbake i bhg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Aktiv
![]() |
Når hun ved fire anledninger setter spørsmålstegn ved at jeg må bli med og pressiserer hver gang at det får bli denne første gangen så reagerer både jeg og mannen min ja. Når man da legger dette sammen med at hun har oversett hver hilsen fra meg siden august så synes jeg nesten det må være greit å dra noen slutninger som at hun ikke vil ha kontakt : -p |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|