|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Apr 2016
Hvor: Østlandet
![]() |
Sv: Playdate
Som foreldre er man nødt til å ta vurderinger for å sikre sine barns interesser. At vi ikke har snakket sammen må hun ta på sin kappe. Når det kommer til barna våre så har vi ikke råd til å la tvilen komme noen til gode. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Men at du har forhåndsdømt henne fullstendig, må jo du ta på din kappe.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Eh, hva er du redd en mamma som har barn i samme barnehage skal gjøre barnet ditt egentlig?
|
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
![]() |
Jeg vet ikke, aner jo ingenting om de når hun aviser hvert minste forsøk på kontakt/vennlighet fra meg. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
ctrl+z
|
Det sitter jeg og lurer litt på også.
|
|
|
#7 |
|
Aktiv
![]() |
Svarer på dette I kommentaren over. Sist redigert av Enmamma : 29-04-16 kl 13:36. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Som eksempel på hva?
|
|
|
|
#11 |
|
By the Sea
|
Sv: PlaydateDet er en ganske interessant tråd, dette.
|
|
|
#12 |
|
Fortynnet
|
Jeg er overhodet ikke en sånn voksen. Jeg går ikke rundt med noen redsel for folk. Men jeg overlater heller ikke ansvaret for treåringer til totalt ukjente fordi de tilfeldigvis har barn i samme barnehage. Og spesielt ikke folk jeg hadde fått et dårlig inntrykk av. Jeg ser ikke på det å ha barn i barnehage som noe som automatisk gjør dem til trygge gode voksne jeg vil overlate barnet mitt til. Det er også veldig ulikt hvordan folk ser på passing av treåringer. Ganske mange mener for eksempel at det er helt greit å la dem være ute uten tilsyn, også i trafikk. Det har jeg nettopp fått bekreftet i en annen tråd her. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|