|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Borte
|
Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?Ungene mine har stort sett fått gå i det de har lyst til. Så lenge det er innenfor fornuftens grenser da. Minstejenta får ikke lov til å gå i bunad i tide og utide. Der setter jeg grensa, liksom.
|
|
|
#2 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?
Der er jeg også. Og jeg har humret godt gjennom tråden og genuint blitt overrasket over hvor streng kleskodeks mange har. Og jeg er en skikkelig jåle, så det står ikke på det. Men jeg har vel holdningen om at klær er klær og man kler seg som man har lyst. Selv er jeg ofte overpyntet og trives med det. En spillkveld med naboer kan fort være sånn at noen stiller i jeans, t- skjorte og tøfler, mens jeg har paljetter og pumps.
|
|
|
#3 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?Kom forresten til å tenke på da jeg og mine søstre, på en nylig jentetur til Wien, leste diverse restaurantanmeldelser på TripAdvisor, for å finne ut hvor vi skulle spise. På anmeldelsen av den ene superfancy restauranten ble maten skamrost, servicen og alt var bare tipptopp, men det var en ting som trakk ned: Anmelderen mente det burde vært dresskode, for på bordet bortenfor hadde det sittet en i t-skjorte, og det hadde ødelagt litt av opplevelsen for dem.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|