|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#421 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Serieanbefaling: SkamJeg skjønte ikke det med klippene før nylig, men det er jo bare stress å sitte og se små sekunderlange klipp hele tiden? Tror jeg venter til de hele episoden er ute. For et rart system?
|
|
#423 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Serieanbefaling: Skam
Jeg mener at jeg leste dette ved oppstart av sesong 2, men det er mulig at det bare var Aftenposten som spekulerte. Det må jo bli relativt annerledes hvis hun er i fokus, men det kan bli kult det altså. Hun er i hvert fall veldig kul.
|
|
|
#424 |
|
Introvert textrovert
|
Sekund? Minutter. :ungtilsinns:
|
|
#427 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig med karamell. Må ta den grundige versjonen.
|
|
|
#428 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Serieanbefaling: SkamOppdatering både på film (deilig lang: Goooo Sana!
|
|
#432 |
|
villende
|
Jeg kan ikke helt se for meg at det er en fasade. Jeg tror Vilde var ganske så oppriktig med Noora, og at poenget var at det lønner seg å være ærlig og oppriktig med de (ekte) vennene sine. Jeg tenker også at Vilde sa et par ting til Noora, om William, som er viktig at Noora tenker over. For hvis hun virkelig mente at William ikke var bra nok for Vilde, kan han være bra nok for Noora? Jeg er spent på morgendagens klipp. Har William gjort noe teit? Har han gått lei og derfor ikke vil fortsette? Har Noora funnet ut at han ikke er bra nok for henne, selv om hun er forelsket i ham? Eller kommer det en tvist vi ikke klarer å forutse? |
|
|
|
|
#433 |
|
Kakemonster
|
Sv: Serieanbefaling: SkamJeg tror heller ikke det var fasade. Vilde har hatt over en måned på seg til å fordøye dette, og hun sa jo også at hun hadde testet Noora. Hun skjønte nok selv at dette ikke var så enkelt for Noora. Hva som skjer nå... Fåglarna vet. Jeg heier jo på Noora, og vil at det skal bli bra for henne, helt uavhengig av William og hva det blir til med dem.
|
|
|
#435 |
|
villende
|
Dagens Næringsliv har forklaringen. |
|
|
|
|
#436 |
|
ej ikke møjkets heije
|
jeg abonnerer ikke på DN, og får ikke lest.
|
|
|
#437 |
|
Leser
|
Greit å få lese 5 artikler gratis på DN.
|
|
#438 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Det ser ut til at maskinen som generer passord til disse 5 artiklene har tatt seg fri i dag, for jeg får ikke tilsendt dette.
|
|
|
#439 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Serieanbefaling: SkamObs. Jeg måtte visst lage mitt eget passord. Nå har jeg lest, men synes kanskje at artikkelen føyde seg pent inn i rekken av lignende artikler.
|
|
|
#440 |
|
Leser
|
Har ikke lest artikkelen selv - tenkte bare å tipse om muligheten til å lese "gratis artikler" i DN. Jeg er personlig ikke så opptatt av serien selv - har en 14 åring datter som følger veldig med da. Men er veldig fasinert av måten den ... eh ... publiseres på. Det at det er knyttet instagramkontoer etc til serien.
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|