Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Serieanbefaling: Skam

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-16, 21:58   #421
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Jeg skjønte ikke det med klippene før nylig, men det er jo bare stress å sitte og se små sekunderlange klipp hele tiden? Tror jeg venter til de hele episoden er ute. For et rart system?

Gammel 04-05-16, 00:36   #422
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Liker også hele episoder
Problemet da er man fort kan rote seg borti spoilers på sosiale medier

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 04-05-16, 08:45   #423
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Det MÅ jo bli Sana i fokus i sesong 3 nå.

Jeg mener at jeg leste dette ved oppstart av sesong 2, men det er mulig at det bare var Aftenposten som spekulerte. Det må jo bli relativt annerledes hvis hun er i fokus, men det kan bli kult det altså. Hun er i hvert fall veldig kul.

Gammel 04-05-16, 12:06   #424
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jeg skjønte ikke det med klippene før nylig, men det er jo bare stress å sitte og se små sekunderlange klipp hele tiden? Tror jeg venter til de hele episoden er ute. For et rart system?

Sekund? Minutter. :ungtilsinns:

Man mister en dimensjon når man går glipp av bildene og chattene, synes jeg. Jeg ser begge deler. Jeg synes det er "nyttig" å se hele episoden til slutt selv om jeg har sett alle dagsklippene underveis.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 04-05-16, 17:16   #425
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nytt klipp folkens.

Gammel 04-05-16, 17:20   #426
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sana! <3

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 04-05-16, 21:23   #427
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Sekund? Minutter. :ungtilsinns:

Man mister en dimensjon når man går glipp av bildene og chattene, synes jeg. Jeg ser begge deler. Jeg synes det er "nyttig" å se hele episoden til slutt selv om jeg har sett alle dagsklippene underveis.

Enig med karamell. Må ta den grundige versjonen.

Gammel 04-05-16, 21:31   #428
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Oppdatering både på film (deilig lang: Goooo Sana! ) og Chat med Eskild nå. Ingen av de kan stave seremoni, da.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 05-05-16, 13:50   #429
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ny videosnutt.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 05-05-16, 13:54   #430
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Vilde er jammen en flott jente, altså.

Gammel 05-05-16, 18:04   #431
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

... eller er det fasade mon tro?

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 05-05-16, 19:48   #432
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

... eller er det fasade mon tro?

Jeg kan ikke helt se for meg at det er en fasade. Jeg tror Vilde var ganske så oppriktig med Noora, og at poenget var at det lønner seg å være ærlig og oppriktig med de (ekte) vennene sine. Jeg tenker også at Vilde sa et par ting til Noora, om William, som er viktig at Noora tenker over. For hvis hun virkelig mente at William ikke var bra nok for Vilde, kan han være bra nok for Noora? Jeg er spent på morgendagens klipp. Har William gjort noe teit? Har han gått lei og derfor ikke vil fortsette? Har Noora funnet ut at han ikke er bra nok for henne, selv om hun er forelsket i ham? Eller kommer det en tvist vi ikke klarer å forutse?

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 05-05-16, 20:28   #433
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Jeg tror heller ikke det var fasade. Vilde har hatt over en måned på seg til å fordøye dette, og hun sa jo også at hun hadde testet Noora. Hun skjønte nok selv at dette ikke var så enkelt for Noora. Hva som skjer nå... Fåglarna vet. Jeg heier jo på Noora, og vil at det skal bli bra for henne, helt uavhengig av William og hva det blir til med dem.

Gammel 05-05-16, 20:54   #434
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere er ganske underholdende.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 06-05-16, 09:42   #435
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Dere er ganske underholdende.

Dagens Næringsliv har forklaringen.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 06-05-16, 11:21   #436
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Dagens Næringsliv har forklaringen.

jeg abonnerer ikke på DN, og får ikke lest.

Gammel 06-05-16, 11:28   #437
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

jeg abonnerer ikke på DN, og får ikke lest.

Greit å få lese 5 artikler gratis på DN.

Gammel 06-05-16, 11:38   #438
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Greit å få lese 5 artikler gratis på DN.

Det ser ut til at maskinen som generer passord til disse 5 artiklene har tatt seg fri i dag, for jeg får ikke tilsendt dette.

Gammel 06-05-16, 11:46   #439
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Obs. Jeg måtte visst lage mitt eget passord. Nå har jeg lest, men synes kanskje at artikkelen føyde seg pent inn i rekken av lignende artikler.

Jeg håper jo at jeg oppdrar en liten Noora, men jeg er smertelig klar over at min egen datter nok ikke er helt der. Og det er kanskje greit nok. Det er kanskje greit å drite seg ut litt mer når man er i midten av tenårene?

Gammel 06-05-16, 12:09   #440
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Obs. Jeg måtte visst lage mitt eget passord. Nå har jeg lest, men synes kanskje at artikkelen føyde seg pent inn i rekken av lignende artikler.

Har ikke lest artikkelen selv - tenkte bare å tipse om muligheten til å lese "gratis artikler" i DN. Jeg er personlig ikke så opptatt av serien selv - har en 14 åring datter som følger veldig med da. Men er veldig fasinert av måten den ... eh ... publiseres på. Det at det er knyttet instagramkontoer etc til serien.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:18.