|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Barnerom vegg i vegg med stue.Jeg bor i en ganske liten blokkleilighet og barnet mitt sover vegg i vegg med stua. Døren er åpen inn til rommet han sover på. Ser tv, har besøk, spiller piano, hører musikk osv. helt uten problemer. Skulle tro man ikke kunne ha barn i leilighet liksom...
![]() |
![]() |
#2 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnerom vegg i vegg med stue.
Jeg forsto det som at man tar vekk vegg i mellom stua og soverommet, som at det blir et eneste stort og avlangt rom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Barnerom vegg i vegg med stue.
Nei, det ville ikke jeg heller, fordi soving er en privat greie for meg. Hadde følt det veldig ukomfortabelt om alle jeg har besøk av skulle kunne se barnet mitt sove. For poden hadde det nok gått fint, han legger seg innimellom på sofaen og blir båret inn i senga når jeg legger meg.
![]() |
![]() |
#4 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnerom vegg i vegg med stue.Nei, jeg ville hatt dør ja, men den kan jo være åpen hvis man vil. Skyvedør eventuelt.
![]() |
Emneord |
barnerom, planløsning |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|