Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Playdate

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-16, 10:55   #1
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Playdate

Eg hadde spurt faren om han hadde tatt bilder. Bekrefter han dette, Så hadde eg bedt han om å ikkje leggje dei ut på sm, og venleg sagt at det er greit at han tar gruppebilder, men ikkje nærbilder av mitt barn utan å ha spurt.

Kvifor foreldra ikkje var på barnehagedekningen, er heilt teit å spørre om. Makan. Du veit godt, pøblis, at av og til strekk ikkje tida til eller det går faktisk ikkje.

Gammel 14-05-16, 21:34   #2
Enmamma
Aktiv

Medlem siden: Apr 2016
Hvor: Østlandet
Enmamma er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: Playdate

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Eg hadde spurt faren om han hadde tatt bilder. Bekrefter han dette, Så haK bedt han om å ikkje leggje dei ut på sm, og venleg sagt at det er greit at han tar gruppebilder, men ikkje nærbilder av mitt barn utan å ha spurt.

Kvifor foreldra ikkje var på barnehagedekningen, er heilt teit å spørre om. Makan. Du veit godt, pøblis, at av og til strekk ikkje tida til eller det går faktisk ikkje.

Takk for godt råd! Det er viktig for oss dette med bilder I Sm. Vi har også gitt Klar beskjed til bhg om at de ikke legger ut bilder av henne så de vet dette er et tema for oss.
Jeg kommer nok til å be om å få se de også.

Skulle gjerne Vært med på alle anledninger i bhg, men det lar seg ikke Gjøre Når 17.maitoget deres går fra halv ti så er det nok ikke fler enn 4-5 foreldre totalt.

Enmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:08.