Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva slags solkrem og hvor mye?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-16, 11:54   #1
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags solkrem og hvor mye?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Vi skal til et ikke utpreget turiststed på nordsiden, så da er det litt mer begrenset hva man får tak i. Og det er ikke selvsagt at det står noe som helst på engelsk på flaskene. Derfor ønsker jeg å ha med solkrem hjemmefra.

Jeg mente hvis du ønsker å supplere. Jeg kjøper det her i Oslo. Men nå ser jeg at du har kjøpt.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-16, 12:03   #2
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags solkrem og hvor mye?

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Jeg mente hvis du ønsker å supplere. Jeg kjøper det her i Oslo. Men nå ser jeg at du har kjøpt.

Skal sikkert ha mer tenker jeg. Tror jeg hadde med ca. en liter i fjor til to uker, så må nok ha litt mer enn 1,2 liter.

Er litt spent på hvordan jeg skal få med meg alt nedover når jeg skal reise alene med tre unger. Ikke bare må jeg ha med meg solkrem, men må også ha vaskepulver med meg. Kan sikkert shoppe en del da, for jeg får vel god plass i kofferten hjem. Og vaskepulver gjør jo at vi ikke trenger å ha med så alt for mye klær.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:33.