Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-16, 12:59   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Skilpada: Hun sa hva hun mente i Playdatetråden. (tror jeg). Min feil, jeg trodde det var her.

Nei, jeg synes ikke alltid at alle nye brukere får svar på en hyggelig måte, og jeg la merke til at flere oppfordret HI i Playdatetråden til å delta mer rundt og ikke bare skrive i sin egen tråd. Det var bl.a. feil å kommentere 52 (?, jeg husker ikke tallet nøyaktig) ganger på eget innlegg uten å skrive andre steder.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-16, 13:10   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Nei, jeg synes ikke alltid at alle nye brukere får svar på en hyggelig måte, og jeg la merke til at flere oppfordret HI i Playdatetråden til å delta mer rundt og ikke bare skrive i sin egen tråd. Det var bl.a. feil å kommentere 52 (?, jeg husker ikke tallet nøyaktig) ganger på eget innlegg uten å skrive andre steder.

Nå har jeg som sagt bare skummet tråden. Men kom det ikke ganske mange hyggelige, konstruktive svar fra etablerte brukere før HI var kommet så langt som til 52?

Jeg skjønner at du mener HI etter hvert fikk en del pes og mindre hyggelige svar. Men mitt poeng var at disse kom langt ut i tråden, da den hadde vart lenge og utviklet seg i en litt spesiell retning - de var en del av en lang tråd, og en lang dialog, og kom ikke som svar på alminnelige spørsmål fra en ny bruker. Og jeg synes dermed ikke den tråden helt kan brukes som eksempel på hvordan nye brukere pleier å bli møtt. Den kan kanskje heller brukes som eksempel på hvordan en krangel av og til utvikler seg.

Men du er kanskje uenig?

Gammel 18-05-16, 13:18   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nå har jeg som sagt bare skummet tråden. Men kom det ikke ganske mange hyggelige, konstruktive svar fra etablerte brukere før HI var kommet så langt som til 52?

Jeg skjønner at du mener HI etter hvert fikk en del pes og mindre hyggelige svar. Men mitt poeng var at disse kom langt ut i tråden, da den hadde vart lenge og utviklet seg i en litt spesiell retning - de var en del av en lang tråd, og en lang dialog, og kom ikke som svar på alminnelige spørsmål fra en ny bruker. Og jeg synes dermed ikke den tråden helt kan brukes som eksempel på hvordan nye brukere pleier å bli møtt. Den kan kanskje heller brukes som eksempel på hvordan en krangel av og til utvikler seg.

Det kom overraskende mange hyggelige, konstruktive og lite kritiske svar i begynnelsen, synes jeg.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:17.