|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Sv: Hva ga dere i gave til egne barns dåp/navnefest?Jeg ga dem livet, midjen min og all nattesøvnen. Ærlig talt. Det må holde.
|
|
|
#2 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ga dere i gave til egne barns dåp/navnefest?Siden vi verken hadde dåp, navnefest eller noe selskap noe som gjorde at de ikke har fått noen dåpsgaver fra besteforeldre/tanter/onkler heller, så kjøpte vi kunst til dem. Riktignok gjorde vi det først etter at nr 3 kom til verden. Men nå har alle tre et pent innrammet kunstverk som forhåpentligvis stiger vanvittig i verdi. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Trøtt
|
Sv: Hva ga dere i gave til egne barns dåp/navnefest?
|
|
|
#4 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ga dere i gave til egne barns dåp/navnefest?Alle mine fikk en barnesølje tilsvarende det som er til trønderbunad til dåpen. Denne har de siden brukt hver 17. mai, for eksempel, til de ble så store at de har begynt å bruke "voksne" søljer. Til sin første jul har alle fått en sølvbjelle med inngravering "NNs første jul", og "jula xxxx", som vi bruker å henge i juletreet hvert år. Jeg setter i alle fall pris på gavene deres. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|