Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva ga dere i gave til egne barns dåp/navnefest?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-16, 14:07   #1
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ga dere i gave til egne barns dåp/navnefest?

Jeg ga dem livet, midjen min og all nattesøvnen. Ærlig talt. Det må holde.

Gammel 24-05-16, 14:14   #2
mammaugla
Superduperaktiv

mammaugla sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
mammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populær
Standard

Siden vi verken hadde dåp, navnefest eller noe selskap noe som gjorde at de ikke har fått noen dåpsgaver fra besteforeldre/tanter/onkler heller, så kjøpte vi kunst til dem. Riktignok gjorde vi det først etter at nr 3 kom til verden. Men nå har alle tre et pent innrammet kunstverk som forhåpentligvis stiger vanvittig i verdi.

mammaugla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-16, 14:16   #3
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg ga dem livet, midjen min og all nattesøvnen. Ærlig talt. Det må holde.

Og siden mine 2012-barn FORTSATT ikke sover natta gjennom blir det ikke lommepenger før de er 15 heller.

Gammel 24-05-16, 14:32   #4
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Alle mine fikk en barnesølje tilsvarende det som er til trønderbunad til dåpen. Denne har de siden brukt hver 17. mai, for eksempel, til de ble så store at de har begynt å bruke "voksne" søljer. Til sin første jul har alle fått en sølvbjelle med inngravering "NNs første jul", og "jula xxxx", som vi bruker å henge i juletreet hvert år. Jeg setter i alle fall pris på gavene deres.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:14.