Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Rett til skoleavslutning

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-16, 08:44   #15
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rett til skoleavslutning

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Slikt har man ikke rett på ved vår skole, det gjennomføres ikke. Jeg husker så vel fra egen barndom at vi hadde avslutning og sang og greier, men niks og nada slikt her. Klassekontaktene arrangerte sosial fellesgreie, dog da ved oppstart av andre klasse i stedet for slutt av første, både pga tid og vær og da også få med de to nye elevene. Men i år, ikke noe som tyder på avslunting i år heller nei.

I det minste slipper vi ta med noe. I fjor var det grillmat til egen familie, og jeg hadde ALT utenom pølsene... Jadda. Men til sånn felles hadde jeg gått for pizzaboller ja, det har jeg på bursdagen til guttungen og klassen elsker det.

Her er det foreldrenes ansvar, organiserer ikke vi så blir det ingenting heller. Så jeg som er foreldrekontakt for minstemanns klasse lagde årstidsgrupper der vi har hatt ansvar for hver vår årstid. I år var avslutningen tur og grilling.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:24.