Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

God stekepanne?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-16, 11:33   #1
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: God stekepanne?

Den lille 365 panna til Ikea er min pannekakepanne.

Gammel 11-06-16, 11:37   #2
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Den prøvde eg å kjøpe, men den funka ikkje på induksjon.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-16, 11:43   #3
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Den prøvde eg å kjøpe, men den funka ikkje på induksjon.

Tror det finnes to typer, en for og en uten induksjon?

Gammel 11-06-16, 11:56   #4
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Har vi ikke konkludert før her inne med at stekepanne er forbruksvare? De varer i 3-5 år uansett om de er billige eller dyre. Og man trenger smør for å steke pannekaker.

Gammel 11-06-16, 12:50   #5
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Har vi ikke konkludert før her inne med at stekepanne er forbruksvare? De varer i 3-5 år uansett om de er billige eller dyre. Og man trenger smør for å steke pannekaker.

Bortsett fra støpejernspanner. De varer evig.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-16, 00:42   #6
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror det finnes to typer, en for og en uten induksjon?

Den vi har er nemlig adoptert av leikekjøkkenet.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-16, 11:40   #7
Normy
Superduperaktiv

Normy sin avatar

Medlem siden: Jun 2016
Normy er litt kulNormy er litt kulNormy er litt kul
Standard

Vi har hatt X antall stekepanner opp gjennom tidene. Synes egentlig ingen av dem holder særlig lenge, så jeg ville ikke brukt en formue på en teflonpanne. Synes de billige er vel så bra som de dyre.

Men når det kommer til pannekaker, så mener jeg at det er bare en panne som duger, og det er en gammel jernpanne. Har hatt den i over 20 år, og den er perfekt. Man må selvsagt bruke smør i panna, men med jernpanne kan man bruke skikkelig redskap, og det er det jeg synes er håpløst med teflon. Skulle du gå for en ny jernpanne kan jeg anbefale Helstrøms panner. Litt jobb å holde de ved like i starten, men de er veldig solide og gode.

Normy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-16, 12:01   #8
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Standard

My mistake. Den heter ikke 365. Men jeg bruker altså den minste og rimeligste Ikea-panna som funker på induksjon. Koster ca 150kr.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:14.