Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mye plass bør en idrett få ta?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-16, 15:41   #9
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye plass bør en idrett få ta?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tviler virkelig ikke på at fotball gir mye glede, og at barna som holder på med det virkelig elsker det og får mye ut av det. Men jeg syns organiseringen burde holde litt igjen, rett og slett. Tenke at disse barna skal ha tid til annet også, og at ikke minst; samfunnet rundt dem skal kunne organiseres uten å måtte ta hensyns til klassens barnefotballag i enhver sammenheng. Man MÅ faktisk ikke ha så mange kamper og cuper. Det går an å elske noe dypt og inderlig, uten et like høyt antall samlinger som oppleves som obligatoriske.

Enig. Og jeg har en gutt som har spilt fotball, i flere år. Kanskje hadde han spilt ennå, om ikke han stadig opplevde at man stappet inn fotball overalt hele tiden og hadde null fokus på å beholde gutta og på at de skulle trives.
Han valgte håndball hvor det der hvor han spiller er fokus på å beholde, fokus på miljø og forutsigbarhet ift trening og kamper.

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg synes moren var lur jeg som spurte, så dere slapp at ungene måtte velge bort noe de har lyst til og sikkert ville syntes det var dumt å måtte velge mellom.

Jeg synes det er liitt dumt at idretten tar så stor plass så tidlig, men ungene vil jo gjerne både spille kamp og gå i bursdag, så det at du sier fra at det er kamp den dagen og at det passer dårlig er helt greit.

Enig, helt greit å svare sånn når man blir spurt.

apan er aktiv nå   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:57.