|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utemøbler som ikke er helt som alle andre?Tapetkniv. Det finnes steder man kan bestille skumgummi i ulike tykkelser og hvor de kutter for deg, men det vi fant var uforholdsmessig dyrt i forhold til å kjøpe billige madrasser og kutte selv.
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Utemøbler som ikke er helt som alle andre?
Neida! Neuberggata, Skumtex-butikken, fantastisk service og de lager alt du bare vil ha!
|
|
|
#3 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Utemøbler som ikke er helt som alle andre?
|
|
|
#5 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Utemøbler som ikke er helt som alle andre?Jeg elsker min Acapulcostol! Har den inne på vinteren og ute på sommeren. Kopiene er også fine, men de har ofte kortere rygg. Min kan man sitte i med støtte til hele ryggen og hodet.
|
|
|
#6 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Utemøbler som ikke er helt som alle andre?Det er sikkert helligbrøde, men jeg har bestilt en del kopimøbler, blant annet denne til verandaen: |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|