Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Om du skulle reise på ferie, helt alene

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-16, 09:44   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skulle reise på ferie, helt alene

En uke på gresk øy, med mange gode bøker, en nydelig hvit strand, nok hyggelige tavernaer og gjerne en fin liten by innen rekkevidde - jeg skulle ikke kjedet meg et sekund. Storby kunne også vært bra, men ikke en hel uke.

Treningscamp med masse ukjente folk hadde vært uaktuelt som ferie.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-16, 09:47   #2
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

En uke på gresk øy, med mange gode bøker, en nydelig hvit strand, nok hyggelige tavernaer og gjerne en fin liten by innen rekkevidde - jeg skulle ikke kjedet meg et sekund. Storby kunne også vært bra, men ikke en hel uke.

Treningscamp med masse ukjente folk hadde vært uaktuelt som ferie.

Helt på linje med deg!

Gammel 14-07-16, 10:00   #3
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde fem dager alene for første gang på ni år i fjor. Da syklet jeg Stelvio passet fra Italia til Sveits med familie. Det var veldig avslappende, bortsett fra anstrengelsene, og hyggelig.

Jeg kunne ha gjort yoga i Italia, pilates, sykling eller fjellturer. Eller jeg kunne reist på voksenhotell med en eller annen aktvitet. Jeg kunne ha utforsket de historiske stedene rundt Napoli, da jeg verken bryr meg om varme eller høyder. Jeg skulle ikke vært kresen hvis jeg fikk tilbud om en uke alene.

Gammel 14-07-16, 10:48   #4
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Jeg hadde fem dager alene for første gang på ni år i fjor. Da syklet jeg Stelvio passet fra Italia til Sveits med familie. Det var veldig avslappende, bortsett fra anstrengelsene, og hyggelig.

Da var du vel ikke helt alene.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-16, 10:51   #5
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Da var du vel ikke helt alene.

Det er sant . Men det føltes som om jeg var alene når jeg var så lenge uten barn. Bare det å være kun voksne over 40 år og sette seg på fly uten barn er litt ferie.

Sist redigert av Lavender : 14-07-16 kl 10:59.
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-16, 10:56   #6
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde valgt sol og varme i enten Hellas eller Spania. Gjerne et litt mindre sted og med et deilig basseng og strand. Og med lydbøker på øret og en solseng og god mat, så hadde det blitt perfekt. Jeg hører bestandig mye lydbøker når jeg drar på ferie.

Har dratt alene flere ganger. Noen ganger for å besøke venner i utlandet, men bor da på hotell allikevel. Eller drar med ei venninne. Er litt hyggelig å ha med en annen voksen å snakke med også, men drar gjerne alene også om muligheten byr seg.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:24.