|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hårvekst og sommerDet hender jeg legger merke til at mine egne legger har fått seg noen lange hår, og da tar jeg dem som regel. Mulig jeg da ikke burde si noe, men jeg er glad for at jeg har så lite kroppshår at det holder å ta leggene et par ganger i året. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Sv: Hårvekst og sommer
Forsøk på å skryte er det vel forhåpentligvis ikke, men så fullstendig unødvendig å kommentere at det går fint å ikke fjerne hårene FORDI det er lite hår/lyse hår/whatever? Hvorfor gidder man det? Går det ikke fint å la være å fjerne hårene om de er mørke og stri, lissom? Jo, det gjør det. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Jo flere jo bedre...
Nei, jeg trenger ikke skrive det. Men dette var en tråd med spørsmål om hårvekst og hva man la merke til. Jeg legger da ikke merke til legghår hos andre, men har lagt merke til kraftig hår på lår, av type svært mye. Jeg er glad for at jeg ikke har det, fordi jeg garantert ville syntes det var plagsomt. Det ligger ingen vurdering i om det var uestetisk eller at hun burde gjøre noe med det i uttalelsen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Det jeg reagerer på er hvorfor det er et poeng å si noe om noe du har sett hos andre du er glad for at du ikke har selv. Det er noe med hvilke signaler man sender ut, som jeg synes det er et poeng å være bevisst på. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Jeg tenker det blir litt som å kommentere "Jeg synes alle kropper er fine og man skal være glad i den kroppen man har, uansett om man er tykk eller tynn, heldigvis er jeg selv naturlig slank, så jeg har aldri hatt behov for å slanke meg" i en diskusjon om slankepress.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 02-08-16 kl 15:01. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Jo flere jo bedre...