Sv: Ting som irriterer
Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.
Å bli stoppet for hver tiende meter av veldedige organisasjoner, avisselgere, strømleverandører, teleoperatører, forkynnere fra obskure buddhist-inspirerte meningheter, og hva_har_du, når du bare skal skynde deg fra A til B for å rekke noen ærend i lunsjen.
Det er ingen, INGEN som får min underskrift eller mine penger ved å stoppe meg på gata. Rett og slett totalt feilslått markedsføring for min del, som virker helt mot sin hensikt, siden jeg blir irritert og dermed negativ. Eneste unntak er gatemagasinselgere.
Jeg er blitt supergod på å juge etter å ha støtt på mange sånne en periode. "Takk, jeg har!", med målretta blikk, og så løpe videre.
Dørselgere som ikke vil gå sjøl etter fire nei takk, det er litt irriterende. Jeg måtte til slutt bare gå rundt huset og gå tilbake og leite etter riktig spade etterpå. Jeg veit ikke helt om Adams utsendte helt trodde at jeg både liker å planlegge og handle inn til ukas måltider sjøl, eller at jeg dyrker alle grønnsakene mine og bare kjøper kjøtt rett fra bonden. Bare delvis sant, alt sammen.