|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: SVK for (småpysete) sjuåring?Jeg ville utsatt det, om hun er redd Karius og Baktus. Jeg så den sammen med min 5,5-åring og han synes ikke den var skummel, men han synes ikke det om noe. Den scenen der Sofie blir tatt og en scene der hun har mareritt er potensielt ganske skumle.
![]() |
![]() |
#2 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SVK for (småpysete) sjuåring?Min gutt på snart ni, som ikke har lest boka, syntes den var skummel. Skummel nok til at han hadde mest lyst til å gå midtveis i filmen. Ikke på grunn av spesielt skumle scener, det var mest på grunn av den dystre stemningen, og usikkerhet rundt hva som kom til å skje videre. Mer redd for at det skulle bli skummelt, enn at det egentlig var det. Han er veldig sart når det gjelder skumle filmer. Men det gikk seg til etter hvert, og når jeg spoila og fortalte hva som skulle skje slappet han mer av og koste seg. Og etterpå syntes han filmen var kjempebra. Men han hadde nok hatt godt av å ha lest boka først.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|