Gĺ tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Pokémon Go i Oslo

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trĺdverktřy Visningsmĺter
Gammel 22-08-16, 15:17   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drřmme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drřmme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drřmme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drřmme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drřmme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drřmme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drřmme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drřmme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drřmme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drřmme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Sv: Pokémon Go i Oslo

Jeg hřrer rykter om at man kan finne Pikachu ved Munchmuséet?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-16, 15:27   #2
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg hřrer rykter om at man kan finne Pikachu ved Munchmuséet?

Vi fant vĺre fřrste der. Pĺ plenen litt foran museet.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-16, 00:27   #3
Ciela
Erfaren

Ciela er populćrCiela er populćrCiela er populćrCiela er populćr
Standard

Mr mime er litt over alt , fant en i strřmmen i gĺr og pĺ Majorstua i dag . Mistet en lickitung i Frognerparken i dag , men fant mange drowzeers , Oddish , charmanders . Blastoise ble tatt pĺ Haugenstua , nindorans overalt ,ponyata har jeg bare fĺtt i egg , gasslykter er overalt . Exeggcute tok vi ved steinbruvann .jinx er i Frognerparken, porygon i Strandgata pĺ Hamar , Kabuto pĺ řvre Fossum gĺrd samme med scyther . Har 95 ulike nesten utelukkende ved ĺ lufte bikkja lokalt . Men vćrt to ganger i Frognerparken og en rask tur i botanisk hage .

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-16, 11:10   #4
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Heldiggris. Hos meg gĺr det i Drowzee, Magickarp, diverse ĺmer og Psyduck mer eller mindre. Mĺ komme meg til Oslo.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trĺdverktřy
Visningsmĺter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye trĺder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nĺ 18:55.