|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Lunsj på farten i Oslo sentrumTrenger tips til noe godt og enkelt jeg skal ta med meg/spise stående på vei til Bjørvika konferansesenter fra Oslo S. Jeg har det nok ikke ekstremt travelt, men kommer til Oslo S ca 11 og møtet starter 12. Må legge inn litt margin. Er alene, så det trenger ikke være så koselig.
![]() |
#3 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Lunsj på farten i Oslo sentrumDelicatessen i Østbanehallen har godt utvalg i salater, wraps og baguetter. Jeg har savnet en slik deli i Oslo!
![]() |
#4 |
Klar
|
![]() Sv: Lunsj på farten i Oslo sentrumDet er også en upper crust på østbanehallen. Du bør spise før du forlater jernbanetorget hvis du skal ha noe raskt, men det er jo godt utvalg i ulike typer mat på byporten (feil retning) og østbanehallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Lunsj på farten i Oslo sentrumBjørvika konferansesenter er jo bare et steinkast unna Oslo S, så med en time så har du god nok til til å gå til Byporten (to minutters gange fra der flytoget kommer inn). Men hvis du ikke vil dit er Upper Crust på Oslo S en mulighet, de har gode, ferdigsmurte baguetter. Eller du kan tusle deg til Østbanehallen (eller Ø, som den egentlig heter).
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Lunsj på farten i Oslo sentrumJeg ville kjøpt sushi hos Bambus sushi i Bjørvika. Ikke noe avanserte greier, men helt grei sushi.
![]() |
![]() |
#9 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Lunsj på farten i Oslo sentrumTusen takk for svar, det er jo kort vei til Byporten ja - så da ser jeg an litt - og vet at det er mange alternativ både her og der! Både Østbanehallen og upper crust er jo gode alternativer. Litt usikkert hvor god tid jeg har, bør vel være inne i møtelokalet 1145 og da være ferdig spist. Så alt avhenger av ankomst oslo S tenker jeg (fly, flytog før det).
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|