Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vinterklær

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-16, 23:11   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vinterklær

Jeg har en 3. klassing som må ha bukse i alle fall. Eldste må også det, men hun vil ha Didriksons Bryn, så så fort butikkene får de inn kjøper jeg det.

Gammel 13-09-16, 23:16   #2
zinatara

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg har en 3. klassing som må ha bukse i alle fall. Eldste må også det, men hun vil ha Didriksons Bryn, så så fort butikkene får de inn kjøper jeg det.

Den buksa så veldig ok ut. Og gikk opp til 170 som er det storesøster må ha. Evt. xxs-xs i voksenstørrelser.

Førsteprioritet er uansett vintersko. Når bruker skoringen å ha sånn kampanje?

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-16, 07:33   #3
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Den buksa så veldig ok ut. Og gikk opp til 170 som er det storesøster må ha. Evt. xxs-xs i voksenstørrelser.

Førsteprioritet er uansett vintersko. Når bruker skoringen å ha sånn kampanje?

Starter i morgen.

Gammel 13-09-16, 23:19   #4
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forhåpentligvis kan jentene fortsatt bruke jakkene fra i fjor. Men guttungen er helt nødt til å få ny jakke i år. Jeg har så vidt begynt å kikke litt, synes det er så mye kjedelig når det gjelder farger. Stort sett bare blått og svart. Gutten liker best noe med litt sprekere farger på. Han fikk seg ny skalljakke i vår, og da valgte han seg en i oransje og lilla, som jeg til slutt fant fra Skogstad. Da han skulle få ny boblevest tidligere i høst valgte han en gul fra Zara.

Jeg har sett ei vinterjakke på Lindex som jeg vet han vil like, sånn ut fra utseendet, og prisen var jo absolutt ikke ille. Men jeg vet ikke om kvaliteten holder ...

Tidligere har vi vært veldig fornøyd med vinterjakkene til Name-it, men i år synes jeg de var mye kjedeligere i fargen enn de har vært de siste årene. Men hvis yngstejenta må ha ny kan det tenkes at hun vil ha en av de fra gutteavdelinga, enten denne:

eller denne:

Fra før har hun den denimfargede i guttemodell fra 2014 og er fornøyd med den, mens storesøstera har den denimfargede i jentemodell fra i fjor. De i butikken sa at de ikke får jakker i den denimfargen i år, men det ser det da ut som på nettsiden. Så det er godt mulig vi går for slike igjen, hvis jentene må ha ny, for de har vært ekstremt slitesterke, og holder vannet godt ute.

Sist redigert av My : 13-09-16 kl 23:37.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:22.