Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Hvorfor er vi så sure og negative og smålige?

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-16, 22:04   #39
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor er vi så sure og negative og smålige?

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Bittelite rikt oljeland, en prikk på verdenskartet. UNICEF bekrefter at aldri før i historien har det vært flere barn på flukt i verden. Samtidig i Norge: Vi har en regjering som skryter av at aldri før har det kommet færre asylsøkere i Norge. Jeg må noen ganger klype meg selv i armen for å ta innover meg tidene vi lever i, alle kontrastene og paradoksene. ...

Akkurat dette reagerer jeg også på.

For øvrig satte jeg pris på å lese denne tråden nå. Det er mange momenter som blir spilt inn av flere av dere kloke FPere.

På min arbeidsplass er det et par-tre stykker, som sitter godt i det, og synes det er helt greit å rope stygt til tiggere og å kalle meg naiv fordi jeg mener at de fleste flyktningene kanskje muligens kan ha stukket fra en hverdag vi er ute av stand til å forestille oss.

Og Svigerfar, den snylter'n (i virkeligheten altså) som kaller alle som ikke kan vise til etnisknorsk stamtre i ti ledd for snyltere. Grøss. FB-statusene hans prøver jeg å unngå så godt jeg kan, jeg blir kvalm av dem. Og takker for at Helten ikke vokste opp med ham.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:29.