|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Vis meg hvor rotete du har det!Det er veldig forskjellige definisjoner på rot ute og går ser jeg.
|
|
|
#2 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vis meg hvor rotete du har det!Her har jammen eldstefrøkna ryddet mens jeg var i vaskerommet, så er ikke så verst her.
|
|
|
#3 |
|
awesom
|
Sv: Vis meg hvor rotete du har det!
Jeg er egentlig et rotehue, som hater å rydde. Det hadde jo vært greit hvis jeg hadde klart å levd i rot, men jeg blir sur av å ha det rotete og møkkete hjemme så jeg rydder selv om jeg synes det er pes. I skap og boder som jeg ikke ser bryr jeg meg katta i hvordan det ser ut. Det som ikke forstyrrer meg visuelt der jeg oppholder meg er plasser jeg må skippertaksrydde. Da er det nesten som å gå på skattejakt, dukker alltid opp ting jeg har letet leeeenge etter
|
|
|
#4 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Vis meg hvor rotete du har det!
Jepp. Og vi er visst veldig forskjellige når det kommer til hvor godt en trives når det er rotete. Jeg hadde slitt i noen FP-hjem, ser jeg. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|