Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

"Jeg er ikke ute etter noen, jeg er ute etter noe"

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-16, 16:03   #1
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Jeg er ikke ute etter noen, jeg er ute etter noe".

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hva hadde skjedd om du fikk mindre lønn? : oppriktig nysgjerrig:

I akkurat mitt tilfelle hadde jeg jo mindre lønn, som tidligere nevnt. Om jeg hadde fått ytterligere reduksjon, ville det betydd at jeg ikke hadde råd til alle de private tiltakene jeg satte i gang for å komme meg i arbeid igjen, så det hadde vært veldig dumt både for meg og samfunnet, ettersom jeg alltid har betalt min skatt med glede og jobbet så mye jeg kan.

Jeg var ikke frisk nok til å jobbe. Det sa sjefen min, legen min og mannen min. Selv hadde jeg nok pint meg på jobb og vært en elendig arbeidstaker, mor, kone og samfunnsborger i stedet for å bli frisk. Sjempelurt.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-16, 16:05   #2
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

I akkurat mitt tilfelle hadde jeg jo mindre lønn, som tidligere nevnt. Om jeg hadde fått ytterligere reduksjon, ville det betydd at jeg ikke hadde råd til alle de private tiltakene jeg satte i gang for å komme meg i arbeid igjen, så det hadde vært veldig dumt.

Jeg var ikke frisk nok til å jobbe. Det sa sjefen min, legen min og mannen min. Selv hadde jeg nok pint meg på jobb og vært en elendig arbeidstaker, mor, kone og samfunnsborger i stedet for å bli frisk. Sjempelurt.

Tja, det er mye som går seg til med tiden, så det er jo ikke helt garantert.

Gammel 22-09-16, 16:07   #3
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Tja, det er mye som går seg til med tiden, så det er jo ikke helt garantert.

Jeg er ikke noen fasit for alle.

For min del gikk det ikke over med tiden, men ble verre og verre, det var derfor jeg til slutt havna hos legen.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-16, 16:14   #4
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg er ikke noen fasit for alle.

For min del gikk det ikke over med tiden, men ble verre og verre, det var derfor jeg til slutt havna hos legen.

Eg deler den erfaringa. Men nå viste det seg at min smerteproblematikk var meir kompleks enn reine muskel- og skjelettplager, men det er det vel ofte.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:45.