|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: London, baby! (noch einmal)Hm. Vi lurer på på afternoon tea. Vi vil gjerne et sted hvor man ikke kå skifte til veldig formelle klær, siden vi har med to fjortiser. Men gjerne noe som gir den ekte opplevelsen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: London, baby! (noch einmal)Jeg håper det er vert det. Har bestilt plass der 25.november. Gleder meg. Sist jeg var i London så jeg den bussen som tilfeldigvis hadde Inagh ombord. Har hatt lyst siden da. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: London, baby! (noch einmal)
Vi tok den bussen i sommer, 20-åringen, 13-åringen og jeg. Det var så gøy! Fantastisk mat og herlig stemning. Skal gjenta det neste år.
|
|
|
#4 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: London, baby! (noch einmal)Jeg la ved et par små bilder, jeg.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|