Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan man oppfatter folk på nett

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-06, 14:50   #1
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan man oppfatter folk på nett

Jeg sitter gjerne og sier "faen for en fitte" inni hodet mitt. Jeg tror ikke det har kommet ut ennå, men jeg hadde nå ikke hatt problemer med det. :vulgær:

Gammel 10-10-06, 15:07   #2
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg sitter gjerne og sier "faen for en fitte" inni hodet mitt.

Det skal du få meg til å tro.

Jeg synes alle kvinner burde holde seg for gode til å bruke fitte som skjellsord.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 15:14   #3
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Jeg synes alle kvinner burde holde seg for gode til å bruke fitte som skjellsord.

Enig i det. Reagerer selv når jeg hører damer bruker det ordet på den måten.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 15:19   #4
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jeg er veldig enig. Det kunne ikke ramlet meg inn å kalle noen eller noe det.

Jeg liker forøvrig ikke at menn bruker kukk som skjellsord heller, men det er mer vanlig. Hvorfor er det mer greit at menn kaller opp hverandre ved å bruke stygge navn på sine kjønnsorganer enn at kvinner gjør det?

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 15:33   #5
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Jeg liker forøvrig ikke at menn bruker kukk som skjellsord heller, men det er mer vanlig. Hvorfor er det mer greit at menn kaller opp hverandre ved å bruke stygge navn på sine kjønnsorganer enn at kvinner gjør det?

Jeg synes ikke noe særlig om det heller. Kan bruke fitte som banneord i betydningen faen, men bruker verken kvinnelige eller mannlige kjønnsorganer til å beskrive personer. Men jeg vet om mange som gjør det...

Gammel 10-10-06, 15:37   #6
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes ikke noe særlig om det heller. Kan bruke fitte som banneord i betydningen faen, men bruker verken kvinnelige eller mannlige kjønnsorganer til å beskrive personer. Men jeg vet om mange som gjør det...

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 15:40   #7
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke pent Ryli, ikke pent.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 17:36   #8
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, men du har aldri HØRT meg bruke det.

Gammel 10-10-06, 18:01   #9
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ah, men du har aldri HØRT meg bruke det.

Nei, har jo ikke det. Det er heller ingen damer som hører at jeg sier det. Jeg er såpass gentleman at jeg klarer å finne et annet ord hvis det er damer til stede. (Akkurat som om det er noe å være stolt av. )

Svar

Emneord
klassiker, krangling, språk

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:38.