Sv: Har du latt håret bli grått?
Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.
Jeg skulle gjerne vært til frisør hver 6-8 uke for å fikse på ettervekst. Men her i byen koster det 2 500,- hver gang. Vi snakket om farge i lunsjen, ei betalte over 3 000,-. Det er bare så uaktuelt.
Som andre nevner så er den grå etterveksten lett synlig, stor kontrast til varme hårfarger, og veldig lett synlig. Jeg fikk mye skryt for fargen to gangene jeg klipte meg mye for å bli ferdig med farget hår, og det uten å farge håret.
Jeg tenker som Benzo om den sprayen. Det går nok bra hvis håret ikke har eller får noen annen farge. Om opprinnelig farge er blond til lysbrun. Og om håret blir pleid godt med hårkur. Men hvordan kan et produkt med hydrogenperoksid stå ferdig blandet?
Jeg har nesten litt vanskelig for å tro at det koster så mye. Skjønner at det er store forskjeller, men koster det så mye hos alle frisører i din by eller bare hos de mest hotte?
Jeg betalte nettopp 6-700 for å farge håret og ettervekst koster noe mindre. Om det hadde kostet 3000 for å farge, så hadde jeg garantert hatt grått hår.
Jeg bryr meg egentlig nix nada om noen syns jeg ser gammel ut, men jeg syns ikke de grå hårene kommer pent ut i mitt tynne hår, så da farget jeg nylig for første gang på sikkert 8 år. Farget med skikkelig farge og tok litt i. Skal jeg først farge håret så gidder jeg ikke å late som det er naturlig - da skal det synes. Prøvde på lillaskjær, men det ble bare rødskjær. 
|