|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Fortynnet
|
Sv: Toppløs-moten tilbake?
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Toppløs-moten tilbake?Altså, jeg tror ikke jeg kommer til å sole meg så veldig toppløs i enerom heller bare så det er sagt. Hvis jeg - etter 25 års avholdenhet - eksponerer dem for hull i ozonlaget uten forvarsel... Then My boobs are NOT OK.
|
|
|
|
#24 |
|
saftig
|
Ikke alle er like tekkelige som deg, vettu.
|
|
|
#25 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Toppløs-moten tilbake?Skillene kunne jeg godt klart meg uten, men jeg har nok blitt litt prippen "på gammeldagan" så bikinioverdelen beholder jeg nok fortsatt
|
|
|
#26 |
|
Frøken
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Toppløs-moten tilbake?*confession* Jeg har aldri solet meg toppløs.
|
|
|
#27 |
|
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Toppløs-moten tilbake?Det er lenge siden jeg har solt meg toppløs i Norge, men på ferie i Portugal for et par uker side solte jeg meg toppløs på stranda. Det var absolutt ikke opp i fjeset på noen, og først etter at jeg så andre gjorde det. Kun når jeg lå på ryggen, og jeg hadde på meg overdel når jeg badet/kjøpte is og sånt. Vi var på tur uten ungene, så jeg trengte ikke å være klar til å løpe avgårde på null komma svisj. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Juba Juba
Da er i alle fall jeg helt in! |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Juba Juba
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Audacious
|
Sv: Toppløs-moten tilbake?Den artiklen er noe av det tynneste jeg har sett! Den er basert på at Kikki Sørum har sagt at det er sånn det er, i en dansk avis. Også gjøre de narr av at at den danske avisa trykket puppebilder, også trykker de et sjøl. Agurktid?
|
|
|
#34 |
|
Ekvilist
|
Sv: Toppløs-moten tilbake?Jeg ser at det i denne tråden i forbindelse med toppløssoling snakkes om puppenes utseende. Når det gjelder det jeg nevnte om at jeg ikke synes toppløssoling føles helt greit å bevite, må jeg legge til at jeg gir blanke i puppenes utseende altså. Om puppene er gamle og skrukkete, struttende silikonaktige eller hengende elefantører spiller ingen rolle. (Skulle vi diskutert på den måten, kan vi like gjerne snakke om folk i ulike kroppsfasonger bør vise seg i badetøy.) Toppløssoling dreier seg ikke for meg om puppenes utseende, det er noe med min følelse av å delta i en intim sfære jeg synes det er rart å delta i.
|
|
|
#35 |
|
Juba Juba
Jeg tror dette handler mye om hva en er vant til? |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Toppløs-moten tilbake?Topplös soling er harry. Enda verre er det når de topplöse vandrer rundt omkring og blotter seg. Jeg får frysninger.
|
|
|
#38 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Toppløs-moten tilbake?Jeg vet egentlig ikke hva jeg synes er mest "harry" av toppløs soling eller et kritthvitt skille etter hele bikini-overdelen. Begge deler gir meg like mye 80-talls-assosiasjoner, egentlig.
|
|
|
#39 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Toppløs-moten tilbake?Blotter man det kritthvite skillet? Dessuten; skal det väre strandpåbud eller solepåbud, slik at de som vanligvis ikke soler seg, men blir brun av å väre på lekeplassen, gå rundt i byn o.l. også ikke skal vise skiller? Jeg har ikke solet meg i år og har klare skiller etter klärene mine. Uff og fysj, jeg burde vel egentlig gått naken.
|
|
|
#40 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Toppløs-moten tilbake?Trekant-bikiniskille er det verste, det er skikkelig åttitalls. Andre skiller er ikke like ille.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|