|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?Jeg tror egentlig ikke det, men samtidig så har de jo et forklaringsproblem. At en idrettslege med så lang fartstid klarer å gjøre ei sånn blemme er jo ganske suspekt. At hele laget går på astmamedisin gjør jo ikke saken bedre, det stiller jo hele apparatet i et dårlig lys. Utøverne selv har vært inne i dette systemet siden de var svært unge, og det er lett å forme ungdommene til å tro at det bare er slik det skal være. Så jeg tror ikke Johaug (eller Sundby) har dopet seg bevisst, men at de i beste fall er litt naive, og til en viss grad hjernevasket til å tro at medisinbruken de driver med er normalen, og noe "alle" gjør, og derfor er det greit.
|
|
|
#2 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?
Det er jo det som er hele poenget. Kremen er unnskyldningen.
|
|
|
#3 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?Alle trodde jo også at Harri Krivisniemi, Mika Myllylä og gjengen var skikkelig solide kjernekarer, som aldri kunne drive med noe ulovlig, før hele den finske dopingbobla sprakk på 90-tallet. Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så utenkelig at noe lignende kan ha skjedd i Norge.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 13-10-16 kl 13:54. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?Jeg trodde ikke Therese Johaug var en av de som dopet seg bevisst, og det tror jeg forsåvidt ikke nå heller. Men, det tar sekunder å google og hun kunne veldig fint ha funnet ut at den salven sto på dopinglisten, så det å sitte og hylgråte og legge all skyld på legen blir usmakelig for min del. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
guru advisor
|
Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?
Nettopp. |
|
|
|